Календарно-тематичне
планування до підручника англійської мови 3 клас "English"
автор О. Карп'юк
І семестр
№
|
Дата
|
Сфера спілкування
|
Мовленнєві функції
|
Засоби вираження
|
Лексика
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє завдання
|
||
ТЕМА 1. «Я, моя
сім’я і друзі. Людина»
|
||||||||||||
1.
2.
|
Знайомся з новими друзями
|
Уміти
привітати-ся; проща-тися, назвати
себе, друга,
подругу,
батьків;
називати
когось,
щось;
запитувати, повідомля-ти про
вік; запитува-ти, пові-домляти про місце прожива-ння
|
Hello! Ні! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me?
|
The ABC, numbers 1-10
|
Ех.1,р.4
|
Ех. 2,4, р. 5
|
Ех. 3, р. 5
|
Ех. 1,4,р.5
|
р. 4—5, ех. 1,4
|
|||
3.
4.
|
Сім'я друга
|
What is your name? Who is
this boy/girl? How old is he/she?
|
this /that
|
Ех. 2,3, р.7
|
Ех 4, р.7
|
р. 7,ех.4
|
||||||
5.
|
Родина однокласника
|
What is your name? I'm... I'm from...
Who is Tom?
|
parents, sounds, letters
|
Ех.1,р.8
|
Ех. 2,р.8
|
Ех. 5, р. 8
|
Ех. 1,2,3,4, р.9
|
р. 8-9, ех. 1,3
Write the answers to the
questions (p. 8, ex. 1)
|
||||
6.
|
Шкільні речі. Кольори
|
The pencil case is on the
shelf. What colour is...?
|
verbs, school things;
prepositions: on, in, under, near
|
Ех. 5, р. 13
|
Ех. 1,2, pp. 12-13
|
Ех. 5,р.11
|
Ех. 3,4,0.11
|
p. 11, ex. 3,4
Portfolio Work: Describe
a pencil case
|
||||
7.
|
Я це можу робити!
|
How are you? Theboy/ girl
can ...
|
verbs of movement
|
Ех. 1,2,4,5, р. 10-11
|
Ех. 3, р. 11
|
WB Ex.3, р.10
|
Ех. 3,4, pp. 12-13
|
p. 12, ex. 3, ex.4
|
||||
8.
9
|
Ми — європейці!
|
Are you from England?
Nice to meet you
|
Ukraine, England, France,
Spain Greece, Italy,
|
Ех.1,р.14
|
Ех. 3,р.15
|
Ех. 2, p. 15
|
p. 14, ex. 1; p.15, ex. 2,3
|
|||||
10
11
|
Звідки ти?
|
Where are you from? Can
you spell your name?
|
Ukraine, England, France,
Spain Greece, Italy,
|
Ех. 1, р. 16
|
Ех. 2,3, pp. 16-17
|
Ех. 1,5, pp. 16-17
|
p. 16, ex. 1
|
|||||
12.
|
Літній табір відпочинку
|
This is the room for
boys. This is a cafe
|
this/that, here/there
|
Ех.1, р. 18
|
Ех. 1,2, pp. 18-19
|
Ех. 3,р.19
|
Ех.1-2, pp. 18-19
|
p. 18, ex. 1, p. 19, ex. 2
|
||||
13.
|
Ігри та улюблені заняття
|
Can you ...? Yes, lean.
No, І can't. 1 like... Let's...
|
play games, spell the
word, draw pictures
|
Ех.1,р. 20
|
Ех. 3,4, р. 21
|
Ех. 1,5, pp. 20-21
|
p. 20, ex. 1,,p.21.ex. 5
|
|||||
14.
15.
|
Телефонна розмова
|
Is it you Mum? How is
Kate? Do you like...? Yes, І do. No, І don't
|
the swimming- the room
for girls, our party hall, our sport-ground, your house / flat, classroom
|
Ех. 1, р. 22
|
Ех. 3,4,5, Р- 23 .
|
Ех. 2, р. 23
|
Ех. 1, p. 22
|
p. 22, ex. 1, p.23, ex.2
|
||||
16.
|
Відпочинок дітей у таборі
|
І don't like playing games
|
watch a cartoon, play
chess, paint, play music, team
|
Ех. 1,2, р.24
|
Ех. 4,5, р. 25
|
Ех. 3,4,5,р.25
|
p. 24, ex. 2, p. 25, ex. 3,4.
Portfolio Work: Draw what
you like doing and
describe it in writing.
|
|||||
17.
18.
|
Улюблені заняття
|
What is your hobby?
|
riding bikes, reading
books, playing football
|
Ех.1,р. 26
|
Ех. 2,5,6, р.23
|
Ех. 5, р. 27
|
Ех. 1,3,4, pp. 26-27
|
p. 26,ex.1,p.27,ex. 3
|
||||
ТЕМА 2. «Я, моя
сім’я і друзі. Людина»
|
||||||||||||
19.
20.
|
Моя родина
|
Уміти: запитувати про предме-ти,
повідом-ляти про щось; виконува-ти, відда-вати вка-зівки (ко-манди),
описувати когось, щось; запитувати про відчут-тя, самопочуття та
відповіда-ти на за-питання; робити пропози-цію та реагувати на неї
|
This is... І am ....Who
is...
|
family tree, cousins
|
Ex.1, p. 30
|
Ex. 4, p. 31
|
Ex. 2,3, pp. 30-31
|
p. 31, ex. 3.
Portfolio Work: Draw your
family tree
|
||||
21.
22.
|
Я та моя родина
|
Who іs it? Where is
Bill?
|
village
|
Ex.1, p. 32
|
Ex.3, p. 33
|
Ex.4, p. 33
|
Ex. 1,2, p. 33
|
p. 32, ex. 1, p. 33, ex.2.
Portfolio Work: Draw your
family tree
|
||||
23.
24.
|
Ми тут живемо
|
This is the bedroom
|
kitchen, bathroom,
living-room, bedroom, new, house
|
Ex. T, p. 34
|
Ex.3, p. 35 •
|
Ex. 1,2,3, pp. 34-35
|
p. 34, ex. 2; p. 35, ex. 3
|
|||||
25.
26.
|
Моя родина
|
Where are you? Where is / are?
|
Prepositions: in, on,
under
|
Ex. 1; p. 36
|
Ex. 2-4, pp. 36-37
|
Ex. 1,3, p. 36-37
|
p. 36, ex. 1;p.37, ex.3.Portfolio
Work: Draw your bedroom and furniture in it
|
|||||
27.
28.
|
Моя кімната
|
Where is the sofa? Where
is... in your room?
|
sofa, above armchair,
carpet, floor, next to, in front of, near,
|
Ex.1, p. 38
|
Ex. 4,5, p. 39
|
Ex.1, p. 38
|
Ex. 2,3, p. 39
|
p. 39, ex. 3.
Portfolio Work: Draw the
plan of your bedroom. Label the furniture
|
||||
29.
30.
|
Професії
|
Who is this? What is
his/her job?
|
doctor, singer,
secretary, driver, dancer, waiter, farmer businessman,
|
Ex. 1,2,5, pp. 40,42
|
Ex. 3,6, pp. 41,43
|
Ex. 1,2,4, pp. 40-41
|
p. 40, ex. 1;p. 41, ex. 4
|
|||||
31.
|
Моя родина
|
Do you like Does she/he
like...? /don't like... He/ She likes/doesn't like...
|
Revise the words
|
Ex. 4, p. 45
|
Ex. 2,3, pp. 44-45
|
Ex. 1,4, pp. 44-45
|
p. 44, ex. 1; p. 45, ex.4
|
|||||
ТЕМА 3. «Школа.
Відпочинок та дозвілля»
|
||||||||||||
32.
|
Дні тижня та
навчальні
предмети
|
Реагувати на репліки вчителя та
одноклас-ників; визначати час, проміжки часу; просити, повторити інформа-цію;
вислов-
лювати схвальну, несхвальну
оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; висловлювати прохання та
|
On Monday they have got...
|
Days of the week, school
subjects
|
Ex.1, p. 48
|
Ex. 3,4, p. 49
|
Ex. 2, p. 48
|
p. 49, ex. 2. Portfolio Work: Draw your
timetable
|
||||
33.
|
Шкільні предмети. Мій
улюблений предмет
|
What day is it today?
When is Sport? It is on... What lesson do you like?
|
do sums
|
Ex.1, p. 50
|
Ex.3,4,5, pp. 50-51
|
Ex. 2,5, pp. 50-51
|
p. 51, ex. 5. Portfolio Work: Write
your timetable
|
|||||
34.
|
Наші улюблені предмети
|
What lesson do you like?
What is your favourite day?
|
Days of the week, school
subjects
|
Ex. 2,3,4, pp. 52-53
|
Ex.1, p. 53
|
p. 52, ex. 1. Portfolio Work: Write
about your favourite lesson
|
||||||
35.
|
Мій улюблений предмет
|
1 don't like... He doesn't
like...
|
School subjects
|
Ex.1, p. 54
|
Ex.2,3,4,5, pp. 54-55
|
Ex.1, p. 55
|
p. 54, ex. 1
|
|||||
36.
|
Мій однокласник
|
I've got a letter
|
Ex.1, p. 56
|
Ex.3, p. 57
|
Ex. 4, p. 57
|
Ex. 1,2,3, pp. 56-57
|
p. 56, ex. 1,2. Portfolio Work:
Write your e-mail to an e-pal
|
|||||
37.
|
Годинник
|
It's one o'clock
|
It's one o'clock. Wake
up. Wash, dress, breakfast
|
Ex.1, p. 58
|
Ex. 4, p. 59
|
Ex. 2,3, pp. 58-59
|
p. 58, ex. 2,3. Make a
demonstrative clock
|
|||||
38.
|
Розпорядок дня
|
реагувати на нього; уміти: описувати
предмети людей, давати елемента-рну
характе-ристику комусь, чомусь; визначати час, проміжки часу
|
What day is it today?
|
Have lunch, do one's
homework, club, after, go to bed, help, must
|
Ex.1, p. 60
|
Ex. 2,4, pp. 60-61
|
Ex. 2,3,5, pp. 60-63
|
p. 60, ex. 1,3
|
||||
39.
|
Як справи? Чим займаєшся?
|
When do you wake up? I
wake up...
|
could, may, can, must
|
Ex.1, p. 64
|
Ex. 2, p. 64
|
Ex. 5, p. 65
|
Ex. 1,4, pp. 64-65
|
p. 65, ex. 4,5. Portfolio
Work: Describe your routine day and write the time
|
||||
40.
|
Протягом дня
|
I am late. May I come in?
Could you give.Can I help...
|
Ex.1, p. 66
|
Ex. 2,3,4, pp.67
|
Ex.1, p. 66
|
p. 66, ex. 1
|
||||||
41.
|
Контроль письма.
|
|||||||||||
42.
|
Контроль аудіювання.
|
|||||||||||
43.
|
Контроль читання.
|
|||||||||||
44.
|
Контроль говоріння.
|
|||||||||||
45
|
||||||||||||
46
|
||||||||||||
47
|
||||||||||||
Календарно-тематичне планування
до підручника англійської мови 3 клас "English"автор О. Карп'юк ІІ семестр 3 год
№
|
Дата
|
Підтема
|
Мовленнєві функції
|
Засоби вираження
|
Лексика
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє завдання
|
|
ТЕМА 4. «Відпочинок
та дозвілля»
|
|||||||||||
1/48
|
14/01
|
У час дозвілля Ф.н.ауд.і н.ч
|
Уміти: на-зивати співрозмов-ників,
тре-тіх осіб; запрошува-ти інфор-мацію про співрозмовника,
третю осо-бу; опису-вати
когось, щось; запи-тувати про відчуття,
|
Let us watch!
|
let us watch! Let's
watch!
|
Ex.1, p. 70
|
Ex.3, p. 71
|
Ex. 1,2,3, pp. 70-71
|
p.45, ex. 1 ,2 виконати
|
||
2/49
|
16/01
|
Різдво на Україні Ф лек. н і н
гов.
|
Do you usually dance?
Yes, I do. No, I don't
|
Ukrainian, usually,
Christmas, carol
|
Ex. 2,3,4, p. 73
|
Ex. 1,3, pp. 72-73
|
p. 72, ex. 1,2. написати
|
||||
3/50
|
18/01
|
У час дозвілля Ф лек. н і гр. н
|
May I talk to Bill? Can I
talk to Kate? Kate is busy
|
eat, drink, cook, make,
lunch, dinner, supper
|
Ex. 1,2, p. 74
|
Ex. 3,4, pp.75
|
Ex.2,3, p. 75
|
||||
4/51
|
21/01
|
У час дозвілля Ф. н.ч.
|
самопочут-тя та відповідати на
запитання; повідомля-ти про сма-ки, уподо-бання; ви-ражати
своє став-лення до когось,
чогось; запрошува-ти на свято, у гості то-що; реагу-вати на чи-єсь запро-шення;
ро-бити пропо-зицію та реагувати на неї
|
p. 75, ex. 3.
|
|||||||
5/52
|
23/01
|
Фрукти та овочі
|
Enjoy your meal. Pass me
the salt
|
vegetables, fruit,
carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange
|
Ex.1, p. 76
|
Ex. 2,3,4, pp. 70-71
|
Ex. 2,4, pp. 76-77
|
p. 76, ex. 2; p. 77, ex. 4
|
|||
6/53
|
25/01
|
Фрукти та овочі Ф н.гов
|
|||||||||
7/54
|
28/01
|
Обідаймо!
Ф лек. н і гр. н
|
Pass me the salt. Here
you are
|
pass, some, enjoy, meal
|
Ex.1, p. 78
|
Ex. 3,4,5, pp. 78-79
|
Ex. 2,5, pp. 78-79
|
Ex. 1,2,5, p. 72
|
p. 78, ex. 1.
|
||
8/55
|
30/01
|
Обідаймо!Ф.н.п.
|
С.50 впр2
виконати
|
||||||||
9/56
|
01/02
|
Повсякденні справи Ф лек. н і
г. н
|
He is busy
|
go to bed, make the bed,
always, alone
|
Ex.1, p. 80
|
Ex. 1,2,3, pp. 80-81
|
p. 80, ex. 2
|
Ex. 1,2,4, p. 74
|
|||
10/57
|
04/02
|
У час дозвілля Ф н ауд.
|
Do you go to school on
Mondays?
|
always, never, sometimes
|
Ex.1, p. 82
|
Ex. 2,3, p. 82
|
Ex. 2, p. 83
|
Ex. 1,3, pp.82-83
|
p. 83, ex. 3.
|
||
11/58
|
06/02
|
У час дозвілля Ф.гр.н і н п
|
Ex. 6, p.
89
|
||||||||
12/59
|
08/02
|
Як ми розважаємося
Ф н.гов
|
Ex. 2, 3, 5, 6, pp. 84-85
|
Ex. 4, p.
85
|
|||||||
13/60
|
11/02
|
Систематизація знань з теми
|
С.54 впр.4 написати
|
||||||||
14/61
|
13/02
|
Узагальнення знань з теми «Відпочинок та дозвілля»
|
С.55 впр.5 написати
|
||||||||
ТЕМА 5. «Я, моя
сім’я і друзі. Людина.»
|
|||||||||||
15/62
|
15/02
|
Як ти провів
Зимові канікули
Ф.гр.н.
|
Уміти: просити повторити
інформацію; ви-словлювати схвальну, несхвальну оцінку предметам, діям, ситу-аціям
тощо; висловлю-вати прохання та реагувати на нього. Називати
співрозмовників, третіх осіб;
запрошувати інформацію про співрозмовника, третю особу; описувати когось,
щось; запитувати про відчуття, самопочуття та відповідати на .запитання;
повідомля-ти про сма-ки, уподо-бання; ви-ражати своє
ставлення до когось, чогось
|
Where were you on your
winter holidays?
|
was, were, last,
comfortable
|
Ex.1, p. 86
|
Ex. 1,3,4, pp. 86-87
|
Ex. 3, pp.87
|
Ex. 1,2, p. 86
|
||
16/63
|
18/02
|
День за днем Ф н п.
|
He was at home. Was he at
home?
|
was, wasn't; were,
weren't
|
Ex. 2,3, pp.89
|
Ex. 2, p. 89
|
Ex. 1,3, pp. 88-89
|
p. 88, ex. 1
|
|||
17/64
|
20/02
|
Де ти був вчора?Ф н.ч.
|
Were you at home
yesterday?
|
yesterday
|
Ex.1, p. 90
|
Ex. 3,4, p. 91
|
Ex. 4, p. 91
|
Ex.1, 2,5, pp. 90-91
|
p. 91, ex.5
|
||
18/65
|
22/02
|
Де ти був вчора?Ф н.д.м.
|
|||||||||
19/66
|
25/02
|
Як ти провів минулі вихідні?
Ф лек н і н ауд
|
Where were you last
weekend?
|
garage, stadium
|
Ex.1, p. 92
|
Ex.2,3,4, p. 93
|
Ex.1, p. 92
|
Ex. 1,2, p. 93
|
p. 92, ex. 1,2.
|
||
20/67
|
27/02
|
Як ти провів минулі вихідні?Ф
н.ч.і н.гов
|
С.59, впр1,2, виконати
|
||||||||
21/68
|
01/03
|
Чим ми займалися вчора
Ф н чит.н д.м.
|
I played in the yard
yesterday.
|
did, did not
|
Ex. 2,3,4, pp. 92-93
|
Ex. 2, p. 94
|
Ex. 3,4, p. 95
|
||||
22/69
|
04/03
|
Робота й дозвілля Ф н.п.
|
Did you help yesterday?
Yes, I did. No, I didn't
|
Ex.1, p. 96
|
Ex. 4, p. 97
|
Ex. 2,3, p. 97
|
p. 97, ex. 3
|
||||
23/70
|
06/03
|
Чим ти займався вчора?Ф
н.ауд.і н гов.
|
I went. I didn't go. Did
I go?
|
see-saw, come-came,
learn-learnt, do-did, have-had
|
Ex. 2, p. 99
|
Ex. 1,3, pp. 98-99
|
Ex. 1,2,3,4, pp. 98-100
|
p. 98, ex. 1, p. 100, ex. 4.
|
|||
24/71
|
11/03
|
Чим ти займався вчора?Ф гр..н.
|
|||||||||
С.63впр.1,3, виконати
|
|||||||||||
25/72
|
13/03
|
Чим ти займався на вихідних?Ф
н гов і н чит.
|
I went. I didn't go. Did
I go?
|
write-wrote blow-blew,
bring-brought, buy-bought, take-took, make-made
|
Ex. 2,3, pp. 102
|
Ex.1, p. 101
|
p. 101, ex. 1, p.102, ex. 3.
|
||||
26/73
|
15/03
|
Чим ти займався вчора?Ф гр. н
|
|||||||||
27/74
|
18/03
|
Чим ми вчора займалися?Ф н.п.
|
Wh-questions
|
Ex.3, p. 103
|
Ex. 5, p. 103
|
Ex. 4,6, p. 103
|
p.101,ex.1,p.102,ex.3.
|
||||
28/75
|
20/03
|
Як ти провів
вчорашній
день?
Ф гр.н.і н.гов
|
Wh-questions
|
Irregular verbs
|
Ex.2,3,4, p. 104-105
|
Ex. 5, p. 105
|
Ex. 1,3, p. 104-105
|
p. 101, ex.1, p. 102, ex. 2
|
|||
29/76
|
22/03
|
Як ми розважаємося?Ф н.г. і
н.ч.
|
Ex. 2, 3, p. 106-107
|
Ex. 4, p. 107
|
Ex. 1, 2, p. 106
|
||||||
30/77
|
01/04
|
Як ми розважаємося?Ф н п.
|
С.64впр.2, Скласти питання
|
||||||||
31/78
|
03/04
|
Систематизація знань з теми
|
Підготувати розповідь 4-5
реч «Де ти був вчора?»
|
||||||||
32/79
|
05/04
|
Узагальнення знань з теми «Я, моя сім’я і друзі. Людина»
|
С.65впр2,3, виконати
|
||||||||
ТЕМА 6. «Природа й
навколишнє середовище. Свята та традиції»
|
|||||||||||
33/80
|
08/04
|
Яка сьогодні погода?Ф лек н.
|
Уміти: за-питувати про відчут-тя,
самопо-
чуття та відповідати на
запитан-ня; повідо-
мляти про
смаки, упо-добання;
виражати
своє став-лення до когось,
чогось; запрошувати
на свято, у гості тощо;
повідомля-ти про когось,
щось; називати дії; описувати
погоду;
розповідати про пори року;
запитувати про погоду; давати ха-рактеристи-ку порам року, пого-дним явищам
|
What is the weather like
today?
|
weather, shine, stay
|
Ex.1,4, p. 108-109
|
Ex. 1,2,3, pp. 108-109
|
Ex.3, p.109
|
Ex. 1,4, pp. 108-109
|
p. 108, ex.1, p. 109, ex.4
|
|
34/81
|
10/04
|
Пори року
Ф лек н
|
What is your favourite
season?
|
Seasons, months
|
Ex.1, p. 110
|
Ex. 2,3,4, pp. 110-111
|
Ex. 1,3, pp. 110-111
|
p.111,ex.3
|
|||
35/82
|
12/04
|
Пори року Ф н г
|
|||||||||
36/83
|
15/04
|
Календар
Ф н гов і н ч.
|
How many days are there
in a week?
|
Seasons, months
|
Ex. 1,2,3, p. 112-113
|
Ex. 3, p. 113
|
Ex. 5, p. 113
|
p. 113, ex. 4,5
|
|||
37/84
|
17/04
|
У нас незабаром свято!Ф н ауд
і н ч
|
I shall go to the party tomorrow
|
I shall go. I shall not
go. Shall I go? You will go. Will you go? You will not go
|
Ex.1, p. 114
|
Ex.2,3,4, pp. 114-115
|
Ex.1, p. 114
|
Ex.3, p. 115
|
p. 115, ex.3
|
||
38/85
|
19/04
|
У нас незабаром свято!Ф гр. н
|
|||||||||
39/86
|
22/04
|
Наші мрії
Ф н.гов
|
He will be a doctor
|
Professions
|
Ex. 1,3,4,5, pp. 116-117
|
Ex. 5, p. 117
|
Ex. 2, p. 117
|
p. 116, ex. 2,3.
|
|||
40/87
|
24/04
|
Наші мрії Ф н п
|
p. 118, ex. 1,2, p. 119, ex. 4. P
|
||||||||
41/88
|
26/04
|
Свята. Ф лек н.
|
Christ, church, Easter,
hot cross bun, people, Easter Bunny
|
Ex. 1,8, pp.118, 120
|
Ex.5,p.119
|
Ex. 3,4,6,7, pp. 119-120
|
Ex. 2, p. 118
|
||||
42/89
|
03/05
|
Великдень Ф н ч і н ауд
|
|||||||||
43/90
|
06/05
|
Незабаром літо!Ф н ч
|
I shall travel. He will
go to the seaside
|
seaside, river, holidays,
travel, visit
|
Ex. 1,7, pp.121, 123
|
Ex. 3,4,5, pp. 121-123
|
Ex.3, p. 121
|
Ex. 2,4, pp. 121-122
|
p. 121, ex. 2, p. 122, ex. 4,
|
||
44/91
|
08/05
|
Незабаром літо! Ф н гов
|
p. 123, ex. 7
|
||||||||
45/92
|
10/05
|
Скоро канікули!Ф н ч
|
Ex.1,,2,3,4, pp. 121-122
|
Ex.5, p. 125
|
|||||||
46/93
|
13/05
|
Систематизація знань з теми
|
Підготувати розповідь
«Улюблене свято»
|
||||||||
47/94
|
15/05
|
Узагальнення знань з теми «Природа й навколишнє середовище. Свята та традиції»
|
Повторити лексику теми «теми
«Природа й навколишнє середовище. Свята та традиції»»
|
||||||||
48/95
|
17/05
|
Контроль навичок аудіювання з теми «Природа
й навколишнє середовище. Свята та традиції»»
|
Повторити лексику теми «Я, моя сім’я і друзі. Людина»
|
||||||||
49/96
|
20/05
|
Контроль навичок читання з теми «Я, моя сім’я і друзі.
Людина»
|
Повторити лексику теми «Відпочинок та дозвілля»
|
||||||||
50/97
|
22/05
|
Контроль навичок письма з теми
«Відпочинок та дозвілля»
|
Повт лекс теми Природа
й навколишнє середовище. Свята та традиції»
|
||||||||
51/98
|
24/05
|
Контроль навичок говоріння з теми «Природа й навколишнє
середовище. Свята та традиції»
|
С. впр.
|
||||||||
52/99
|
27/05
|
Граматичний
довідник.Граматичні структури
|
Перекласти речення в зошиті
|
||||||||
53/100
|
29/05
|
Перегляд мультфільмів
|
Описати улюбленого мульгероя
|
||||||||
54/101
|
31/05
|
Повторення
вивченого матеріалу за рік
|
Повторити лексику
|