Календарне планування


Календарно-тематичне планування до підручника англійської мови 3 клас "English"
автор О. Карп'юк

І семестр

Дата
Сфера спілкування
Мовленнєві функції
Засоби вираження
Лексика
Аудіювання
Мовлення
Письмо
Читання
Домашнє завдання

ТЕМА 1. «Я, моя сім’я і друзі. Людина»
1.


2.




Знайомся з новими друзями
Уміти
привітати-ся; проща-тися, назвати себе, друга,
подругу,
батьків;
називати
когось,
щось;
запитувати, повідомля-ти про вік; запитува-ти, пові-домля­ти про місце прожива-ння
Hello! Ні! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me?
The ABC, numbers 1-10
Ех.1,р.4
Ех. 2,4, р. 5
Ех. 3, р. 5
Ех. 1,4,р.5
р. 4—5, ех. 1,4
3.

4.



Сім'я друга
What is your name? Who is this boy/girl? How old is he/she?
this /that

Ех. 2,3, р.7

Ех 4, р.7
р. 7,ех.4
5.

Родина однокласника
What is your name? I'm... I'm from... Who is Tom?
parents, sounds, letters
Ех.1,р.8
Ех. 2,р.8
Ех. 5, р. 8
Ех. 1,2,3,4, р.9
р. 8-9, ех. 1,3
Write the answers to the questions (p. 8, ex. 1)
6.

Шкільні речі. Кольори
The pencil case is on the shelf. What colour is...?
verbs, school things; prepositions: on, in, under, near
Ех. 5, р. 13
Ех. 1,2, pp. 12-13
Ех. 5,р.11
Ех. 3,4,0.11
p. 11, ex. 3,4
Portfolio Work: Describe a pencil case
7.

Я це можу робити!
How are you? Theboy/ girl can ...
verbs of movement
Ех. 1,2,4,5, р. 10-11
Ех. 3, р. 11
WB Ex.3, р.10
Ех. 3,4, pp. 12-13
p. 12, ex. 3, ex.4
8.


9




Ми — європейці!
Are you from England? Nice to meet you
Ukraine, England, France, Spain Greece, Italy,
Ех.1,р.14
Ех. 3,р.15

Ех. 2, p. 15
p. 14, ex. 1; p.15, ex. 2,3
10


11


Звідки ти?
Where are you from? Can you spell your name?
Ukraine, England, France, Spain Greece, Italy,
Ех. 1, р. 16
Ех. 2,3, pp. 16-17

Ех. 1,5, pp. 16-17
p. 16, ex. 1
12.

Літній табір відпочинку
This is the room for boys. This is a cafe
this/that, here/there
Ех.1, р. 18
Ех. 1,2, pp. 18-19
Ех. 3,р.19
Ех.1-2, pp. 18-19
p. 18, ex. 1, p. 19, ex. 2
13.

Ігри та улюбле­ні заняття
Can you ...? Yes, lean. No, І can't. 1 like... Let's...
play games, spell the word, draw pictures
Ех.1,р. 20
Ех. 3,4, р. 21

Ех. 1,5, pp. 20-21
p. 20, ex. 1,,p.21.ex. 5
14.




15.






Телефонна розмова
Is it you Mum? How is Kate? Do you like...? Yes, І do. No, І don't
the swimming- the room for girls, our party hall, our sport-ground, your house / flat, classroom
Ех. 1, р. 22
Ех. 3,4,5, Р- 23     .
Ех. 2, р. 23
Ех. 1, p. 22
p. 22, ex. 1, p.23, ex.2
16.



Відпочинок дітей у таборі
І don't like playing games
watch a cartoon, play chess, paint, play music, team
Ех. 1,2, р.24
Ех. 4,5, р. 25

Ех. 3,4,5,р.25
p. 24, ex. 2, p. 25, ex. 3,4.
Portfolio Work: Draw what you like doing and
describe it in writing.
17.

18.



Улюблені заняття
What is your hobby?
riding bikes, reading books, playing football
Ех.1,р. 26
Ех. 2,5,6, р.23
Ех. 5, р. 27
Ех. 1,3,4, pp. 26-27
p. 26,ex.1,p.27,ex. 3

ТЕМА 2. «Я, моя сім’я і друзі. Людина»
19.

20.



Моя родина
Уміти: запитувати про предме-ти, повідом-ля­ти про щось; виконува-ти, відда-вати вка-зівки (ко-манди), описувати когось, щось; запитувати про відчут-тя, самопо­чуття та відповіда-ти на за-питан­ня; робити пропози-цію та реагувати на неї

This is... І am ....Who is...
family tree, cousins
Ex.1, p. 30
Ex. 4, p. 31

Ex. 2,3, pp. 30-31
p. 31, ex. 3.
Portfolio Work: Draw your family tree
21.

22.



Я та моя родина
Who іs it? Where is Bill?
village
Ex.1, p. 32
Ex.3, p. 33
Ex.4, p. 33
Ex. 1,2, p. 33
p. 32, ex. 1, p. 33, ex.2.
Portfolio Work: Draw your family tree
23.


24.





Ми тут живемо
This is the bedroom
kitchen, bathroom, living-room, bedroom, new, house
Ex. T, p. 34
Ex.3, p. 35 

Ex. 1,2,3, pp. 34-35

p. 34, ex. 2; p. 35, ex. 3
25.

26.




Моя родина
Where are you? Where is / are?
Prepositions: in, on, under


Ex. 1; p. 36
Ex. 2-4, pp. 36-37

Ex. 1,3, p. 36-37
p. 36, ex. 1;p.37, ex.3.Portfolio
 Work: Draw your bedroom and furniture in it
27.

28.







Моя кімната
Where is the sofa? Where is... in your room?
sofa, above armchair, carpet, floor, next to, in front of, near,
Ex.1, p. 38
Ex. 4,5, p. 39
Ex.1, p. 38
Ex. 2,3, p. 39
p. 39, ex. 3.
Portfolio Work: Draw the plan of your bedroom. Label the furniture
29.



30.


Професії
Who is this? What is his/her job?
doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, farmer businessman,
Ex. 1,2,5, pp. 40,42
Ex. 3,6, pp. 41,43

Ex. 1,2,4, pp. 40-41
p. 40, ex. 1;p. 41, ex. 4
31.

Моя родина
Do you like     Does she/he like...? /don't like... He/ She likes/doesn't like...
Revise the words
Ex. 4, p. 45
Ex. 2,3, pp. 44-45

Ex. 1,4, pp. 44-45
p. 44, ex. 1; p. 45, ex.4

ТЕМА 3. «Школа. Відпочинок та дозвілля»
32.

Дні тижня та
навчальні
предмети
Реагувати на репліки вчителя та одноклас-ників; визначати час, про­міжки часу; просити, повторити інформа-цію; вислов-








лювати схвальну, несхвальну оцінку предме­там, діям, ситуаціям тощо; ви­словлювати прохання та
On Monday they have got...
Days of the week, school subjects
Ex.1, p. 48
Ex. 3,4, p. 49

Ex. 2, p. 48
p. 49, ex. 2. Portfolio Work: Draw your timetable
33.

Шкільні пред­мети. Мій улюблений предмет
What day is it today? When is Sport? It is on... What lesson do you like?
do sums
Ex.1, p. 50
Ex.3,4,5, pp. 50-51

Ex. 2,5, pp. 50-51
p. 51, ex. 5. Portfolio Work: Write your timetable
34.

Наші улюблені предмети
What lesson do you like? What is your favourite day?
Days of the week, school subjects

Ex. 2,3,4, pp. 52-53

Ex.1, p. 53
p. 52, ex. 1. Portfolio Work: Write about your favourite lesson
35.

Мій улюблений предмет
1 don't like... He doesn't like...
School subjects
Ex.1, p. 54
Ex.2,3,4,5, pp. 54-55

Ex.1, p. 55
p. 54, ex. 1
36.

Мій однокласник
I've got a letter

Ex.1, p. 56
Ex.3, p. 57
Ex. 4, p. 57
Ex. 1,2,3, pp. 56-57
p. 56, ex. 1,2. Portfolio Work: Write your e-mail to an e-pal
37.

Годинник
It's one o'clock
It's one o'clock. Wake up. Wash, dress, breakfast
Ex.1, p. 58
Ex. 4, p. 59

Ex. 2,3, pp. 58-59
p. 58, ex. 2,3. Make a demonstrative clock
38.

Розпорядок дня
реагувати на нього; уміти: описувати предмети людей, давати елемента-рну характе-рис­тику комусь, чомусь; визначати час, проміж­ки часу
What day is it today?
Have lunch, do one's homework, club, after, go to bed, help, must
Ex.1, p. 60
Ex. 2,4, pp. 60-61

Ex. 2,3,5, pp. 60-63
p. 60, ex. 1,3
39.

Як справи? Чим займаєшся?
When do you wake up? I wake up...
could, may, can, must
Ex.1, p. 64
Ex. 2, p. 64
Ex. 5, p. 65
Ex. 1,4, pp. 64-65
p. 65, ex. 4,5. Portfolio Work: Describe your routine day and write the time
40.

Протягом дня
I am late. May I come in? Could you give.Can I help...
Ex.1, p. 66
Ex. 2,3,4, pp.67

Ex.1, p. 66
p. 66, ex. 1
41.

Контроль письма.








42.

Контроль аудіювання.







43.

Контроль читання.







44.

Контроль говоріння.







45










46










47

















































Календарно-тематичне планування до підручника англійської мови 3 клас "English"автор О. Карп'юк ІІ семестр 3 год
Дата
Підтема
Мовленнєві функції
Засоби вираження
Лексика
Аудіювання
Мовлення
Письмо
Читання
Домашнє завдання

ТЕМА 4. «Відпочинок та дозвілля»
1/48
14/01
У час дозвілля Ф.н.ауд.і н.ч
Уміти: на-зи­вати співрозмов-ників, тре-тіх осіб; запрошува-ти інфор-мацію про співроз­мовника,
третю осо-бу; опису-вати когось, щось; запи-тувати про відчуття,
Let us watch!
let us watch! Let's watch!
Ex.1, p. 70
Ex.3, p. 71

Ex. 1,2,3, pp. 70-71
p.45, ex. 1 ,2 виконати
2/49
16/01
Різдво на Україні Ф лек. н і н гов.
Do you usually dance? Yes, I do. No, I don't
Ukrainian, usually, Christmas, carol

Ex. 2,3,4, p. 73

Ex. 1,3, pp. 72-73
p. 72, ex. 1,2. написати
3/50
18/01
У час дозвілля Ф лек. н і гр. н
May I talk to Bill? Can I talk to Kate? Kate is busy
eat, drink, cook, make, lunch, dinner, supper
Ex. 1,2, p. 74
Ex. 3,4, pp.75

Ex.2,3, p. 75

4/51
21/01
У час дозвілля Ф. н.ч.
самопочут-тя та відпо­відати на запитання; повідомля-ти про сма-ки, уподо-бання; ви-ражати
своє став-лення до когось, чогось; запрошува-ти на свято, у гості то-що; реагу-вати на чи-єсь запро-шення; ро-бити пропо-зицію та реагувати на неї

p. 75, ex. 3.
5/52
23/01
Фрукти та овочі
Enjoy your meal. Pass me the salt
vegetables, fruit, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange
Ex.1, p. 76
Ex. 2,3,4, pp. 70-71

Ex. 2,4, pp. 76-77
p. 76, ex. 2; p. 77, ex. 4
6/53
25/01
Фрукти та овочі Ф н.гов

7/54
28/01
Обідаймо!
Ф лек. н і гр. н
Pass me the salt. Here you are
pass, some, enjoy, meal
Ex.1, p. 78
Ex. 3,4,5, pp. 78-79
Ex. 2,5, pp. 78-79
Ex. 1,2,5, p. 72
p. 78, ex. 1.
8/55
30/01
Обідаймо!Ф.н.п.
 С.50  впр2 виконати
9/56
01/02
Повсякденні справи Ф лек. н і г. н
He is busy
go to bed, make the bed, always, alone
Ex.1, p. 80
Ex. 1,2,3, pp. 80-81
p. 80, ex. 2
Ex. 1,2,4, p. 74

10/57
04/02
У час дозвілля Ф н ауд.
Do you go to school on Mondays?
always, never, sometimes
Ex.1, p. 82
Ex. 2,3, p. 82
Ex. 2, p. 83
Ex. 1,3, pp.82-83
p. 83, ex. 3.
11/58
06/02
У час дозвілля Ф.гр.н і н п






Ex. 6, p. 89
12/59
08/02
Як ми розважаємося
Ф н.гов



Ex. 2, 3, 5, 6, pp. 84-85
Ex. 4, p. 85


13/60
11/02
 Систематизація  знань з теми




С.54 впр.4 написати
14/61
13/02
Узагальнення знань з теми «Відпочинок та дозвілля»



С.55 впр.5 написати

ТЕМА 5. «Я, моя сім’я і друзі. Людина.»
15/62
15/02
Як ти провів
Зимові канікули
Ф.гр.н.
Уміти: просити повторити інформацію; ви-слов­лювати схвальну, несхвальну оцінку предме­там, діям, ситу-аціям тощо; висловлю-вати прохання та реагувати на нього. Називати
співрозмов­ників, третіх осіб; за­прошувати інформацію про співроз­мовника, третю особу; описувати когось, щось; запи­тувати про відчуття, самопочут­тя та відпо­відати на .запитання; повідомля-ти про сма-ки, уподо-бання; ви-ражати своє
ставлення до когось, чогось


Where were you on your winter holidays?
was, were, last, comfortable
Ex.1, p. 86
Ex. 1,3,4, pp. 86-87
Ex. 3, pp.87
Ex. 1,2, p. 86

16/63
18/02
День за днем Ф н п.
He was at home. Was he at home?
was, wasn't; were, weren't

Ex. 2,3, pp.89
Ex. 2, p. 89
Ex. 1,3, pp. 88-89
p. 88, ex. 1
17/64
20/02
Де ти був вчора?Ф н.ч.
Were you at home yesterday?
yesterday
Ex.1, p. 90
Ex. 3,4, p. 91
Ex. 4, p. 91
Ex.1, 2,5, pp. 90-91
p. 91, ex.5
18/65
22/02
Де ти був вчора?Ф н.д.м.

19/66
25/02
Як ти провів минулі вихідні?
Ф лек н і н ауд
Where were you last weekend?
garage, stadium
Ex.1, p. 92
Ex.2,3,4, p. 93
Ex.1, p. 92
Ex. 1,2, p. 93
p. 92, ex. 1,2.
20/67
27/02
Як ти провів минулі вихідні?Ф н.ч.і н.гов
С.59, впр1,2, виконати
21/68
01/03
Чим ми займа­лися вчора
Ф н чит.н д.м.
I played in the yard yesterday.
did, did not

Ex. 2,3,4, pp. 92-93
Ex. 2, p. 94
Ex. 3,4, p. 95

22/69
04/03
Робота й до­звілля Ф н.п.
Did you help yesterday? Yes, I did. No, I didn't


Ex.1, p. 96
Ex. 4, p. 97
Ex. 2,3, p. 97
p. 97, ex. 3
23/70
06/03
Чим ти за­ймався вчора?Ф н.ауд.і н гов.
I went. I didn't go. Did I go?
see-saw, come-came, learn-learnt, do-did, have-had
Ex. 2, p. 99
Ex. 1,3, pp. 98-99

Ex. 1,2,3,4, pp. 98-100
p. 98, ex. 1, p. 100, ex. 4.
24/71
11/03
Чим ти за­ймався вчора?Ф гр..н.
С.63впр.1,3, виконати
25/72
13/03
Чим ти за­ймався на вихідних?Ф н гов і н чит.
I went. I didn't go. Did I go?
write-wrote blow-blew, bring-brought, buy-bought, take-took, make-made
Ex. 2,3, pp. 102

Ex.1, p. 101
p. 101, ex. 1, p.102, ex. 3.
26/73
15/03
Чим ти за­ймався вчора?Ф гр. н



27/74
18/03
Чим ми вчора займалися?Ф н.п.
Wh-questions


Ex.3, p. 103
Ex. 5, p. 103
Ex. 4,6, p. 103
p.101,ex.1,p.102,ex.3.
28/75
20/03
Як ти провів
вчорашній
день? Ф гр.н.і н.гов
Wh-questions
Irregular verbs

Ex.2,3,4, p. 104-105
Ex. 5, p. 105
Ex. 1,3, p. 104-105
p. 101, ex.1, p. 102, ex. 2
29/76
22/03
Як ми розважаємося?Ф н.г. і н.ч.



Ex. 2, 3, p. 106-107
Ex. 4, p. 107
Ex. 1, 2, p. 106

30/77
01/04
Як ми розважаємося?Ф н п.
С.64впр.2, Скласти питання
31/78
03/04
Систематизація знань з теми


Підготувати розповідь 4-5 реч «Де ти був вчора?»
32/79
05/04
Узагальнення знань з теми «Я, моя сім’я і друзі. Людина»




С.65впр2,3, виконати

ТЕМА 6. «Природа й навколишнє середовище. Свята та традиції»
33/80
08/04
Яка сьогодні погода?Ф лек н.
Уміти: за-питувати про відчут-тя, самопо-
чуття та відпо­відати на запитан-ня; повідо-
мляти про
смаки, упо-добання;
виражати
своє став-лення до когось, чогось; за­прошувати
на свято, у гості тощо; повідомля-ти про когось,
щось; на­зивати дії; описувати погоду;
розпо­відати про пори року; запитувати про по­году; давати ха-рактеристи-ку порам року, пого-дним явищам
What is the weather like today?
weather, shine, stay
Ex.1,4, p. 108-109
Ex. 1,2,3, pp. 108-109
Ex.3, p.109
Ex. 1,4, pp. 108-109
p. 108, ex.1, p. 109, ex.4
34/81
10/04
Пори року
Ф лек н
What is your favourite season?
Seasons, months
Ex.1, p. 110
Ex. 2,3,4, pp. 110-111

Ex. 1,3, pp. 110-111
p.111,ex.3
35/82
12/04
Пори року Ф н г

36/83
15/04
Календар
Ф н гов і н ч.
How many days are there in a week?
Seasons, months

Ex. 1,2,3, p. 112-113
Ex. 3, p. 113
Ex. 5, p. 113
p. 113, ex. 4,5
37/84
17/04
У нас неза­баром свято!Ф н ауд і н ч
I shall go to the party tomorrow
I shall go. I shall not go. Shall I go? You will go. Will you go? You will not go
Ex.1, p. 114
Ex.2,3,4, pp. 114-115
Ex.1, p. 114
Ex.3, p. 115
p. 115, ex.3
38/85
19/04
У нас незабаром свято!Ф гр. н

39/86
22/04
Наші мрії
Ф н.гов
He will be a doctor
Professions

Ex. 1,3,4,5, pp. 116-117
Ex. 5, p. 117
Ex. 2, p. 117
p. 116, ex. 2,3.
40/87
24/04
Наші мрії Ф н п
p. 118, ex. 1,2, p. 119, ex. 4. P
41/88
26/04
Свята. Ф лек н.

Christ, church, Easter, hot cross bun, people, Easter Bunny
Ex. 1,8, pp.118, 120
Ex.5,p.119
Ex. 3,4,6,7, pp. 119-120
Ex. 2, p. 118

42/89
03/05
Велик­день Ф н ч і н ауд

43/90
06/05
Незабаром літо!Ф н ч  
I shall travel. He will go to the seaside
seaside, river, holidays, travel, visit
Ex. 1,7, pp.121, 123
Ex. 3,4,5, pp. 121-123
Ex.3, p. 121
Ex. 2,4, pp. 121-122
p. 121, ex. 2, p. 122, ex. 4,
44/91
08/05
Незабаром літо! Ф н гов
p. 123, ex. 7
45/92
10/05
Скоро канікули!Ф н ч



Ex.1,,2,3,4, pp. 121-122
Ex.5, p. 125



46/93
13/05
Систематизація знань з теми



Підготувати розповідь «Улюблене свято»
47/94
15/05
Узагальнення знань з теми «Природа й навколишнє середовище. Свята та традиції»

Повторити лексику теми «теми «Природа й навколишнє середовище. Свята та традиції»»
48/95
17/05
Контроль  навичок аудіювання з теми «Природа й навколишнє середовище. Свята та традиції»»

Повторити лексику теми «Я, моя сім’я і друзі. Людина»
49/96
20/05
Контроль навичок  читання з теми «Я, моя сім’я і друзі. Людина»
Повторити лексику теми «Відпочинок та дозвілля»
50/97
22/05
Контроль навичок письма з теми «Відпочинок та дозвілля»
 Повт лекс теми Природа й навколишнє середовище. Свята та традиції»
51/98
24/05
Контроль навичок  говоріння з теми «Природа й навколишнє середовище. Свята та традиції»
С. впр.
52/99
27/05
Граматичний довідник.Граматичні структури



Перекласти речення в зошиті
53/100
29/05
Перегляд мультфільмів




Описати улюбленого мульгероя
54/101
31/05
Повторення вивченого  матеріалу за рік



Повторити лексику