Дистанційне навчання 4-Б клас

  1. Зошити, будь ласка, заведіть нові у кого нема. 
  2. Фото виконаних завдань скидайте у особисті повідомлення у вайбер! 
  3. У вайбері створена група з учнів і батьків для оголошень та можливих запитань та відповідей, які стосуються усіх учнів.
  4. Пам 'ятайте про те,що працювати потрібно систематично, а не накопичувати кількість завдань! 
  5. Завдання виконуєте за цей тиждень.На наступний тиждень завдання не переходять, я у кінці тижня буду фіксувати у спису, хто працює.
  6. МОЖНА ВСІ ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ ЗА БАЖАННЯМ,А МОЖНА НА ВИБІР.
Постійно складайте собі речення про те,яка година?
Перегляньте, як правильно записати дату

ЩОБ ВИКОНАТИ, БУДЬ-ЯКУ КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ:Згідно уроків в розкладі та годин початку і закінчення роботи.НАТИСНИ НА ПОСИЛАННЯ  "КОНТРОЛЬНА РОБОТА",якщо не виходить виконати роботу у зазначену годину, повідомте у особисті повідомлення у вайбері, за день до контрольної роботи та ви зможете виконати її іншої години.


Понеділок,п'ятниця-уроки повторення:  готуємося до контрольних робіт.

Контрольні роботи -середа 

1)06.05,

2)13.05,

3)20.05.

1 урок 20.05.2020, Контроль навичок говоріння.Асинхронний режим.Усне спілкування через будь-який месенджер, що забезпечує відеозв'язок.
  1. 09:30 початок - 12.30 завершення контрольної роботи, відеодзвінок,під час якого здаєте матеріал та отримуєте оцінку за контрольну роботу.
2 урок 22.05.2020, 
  1. У підручнику  вправа 1 с.163 послухати аудіозапис вправи, записати в словники.
  2. У підручнику вправа 2 с.163 послухати аудіозапис вправи.
  3. У підручнику вправа 3 с.164 вибрати і доповнити речення на основі попередньої вправи, записати в зошит речення.(здати фото)
3 урок 25.05.2020
  1.  У підручнику  с.165 табличка переписати в словники (to travel on business - подорожувати у справах, to travel for pleasure- подорожувати для задоволення, відпочинку, to get to know new thihgs- дізнаватися нові речі,to learn- вивчати нові речі. (здати фото).
  2.  У підручнику  вправа 4 с.165,перед видами транспорту вживаємо прийменник by, ходити пішки та подорожувати у справах on,подорожувати для задоволення for натисни тут liveworksheets Після виконання натиснути FINISH→ CHECK MY ANSWERS →зробити скріншот і здати).
  3. У підручнику  вправа 1 с.166 послухати аудіозапис вправи, записати в словники.

4 урок 27.05.2020, 

  1. У підручнику вправа 1с.169 послухати аудіозапис вправи,записати в словник.
  2. У підручнику вправа 2с.169 послухати аудіозапис вправи.
  3. У підручнику вправа 5с.171-172 послухати аудіозапис вправи,записати в словник.
5 урок 29.05.2020
  1. У підручнику вправа 1с.174 послухати аудіозапис вправи,записати в словник.
  2. У підручнику вправа 4с.178 послухати аудіозапис вправи,.
  3. У підручнику вправа 1с.181-182 послухати аудіозапис вправи,записати в словник.
🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾
1 урок 13.05.2020,Контроль навичок читання та письма.Синхронний режим.Гугл-форма.
  1. 10:00 початок -10:40 завершення контрольної роботи, натисни КОНТРОЛЬНА РОБОТА ,  вкажіть своє прізвище та ім'я,уважно читайте та виконуйте завдання,після внесення відповідей натисне надіслати, після чого відповіді автоматично зберігаються, також, ви, можете побачити свою оцінку!
2 -3урок 15.05.2020,18.05.2020
  1. У підручнику  вправа 3 с.154 читати,перегляньте переклад у відео.Для контрольної роботи на 20.05 потрібно вивчити перших 6 речень, але кожен, оцінюючи свої сили, вчить, скільки він бажає з цих 6 речень.Орієнтуючись на бажану оцінку.
🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾
1 урок 04.05.2020, Підготовка до контрольної роботи.
  1. Повторити у підручнику  вправа 1 с.132 послухати аудіозапис вправи, повторити слова.
  2. Повторити у підручнику вправа 2 с.132 послухати аудіозапис вправи, почитати, перекласти
  3. Повторити у підручнику вправа 1 с.134 послухати аудіозапис вправи,повторити слова.
  4. 09:00 початок - 18.00 завершення, пробного тестування, підготовка до  КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ, перейшовши за посиланням,вкажіть своє прізвище та ім'я,уважно читайте та виконуйте завдання,після внесення відповідей натисни надіслати, після чого відповіді автоматично зберігаються, також, ви, можете побачити свою оцінку!
2 урок 06.05.2020,Контроль навичок аудіювання.Синхронний режим.Гугл-форма.
  1. 10:00 початок -10:45 завершення контрольної роботи,або 18:00-18:45 для окремих учнів за попередньо узгодженим списком.  натисни КОНТРОЛЬНА РОБОТА ,  вкажіть своє прізвище та ім'я,уважно читайте та виконуйте завдання,після внесення відповідей натисни надіслати, після чого відповіді автоматично зберігаються, також, ви, можете побачити свою оцінку!
3 урок 08.05.2020,Підготовка до контрольної роботи. 
  1. Пам'ятайте про те,що прикметники, мають вищий та найвищщий ступені порівняння, якщо прикметник одно- чи двохскладовий, то при утворенні ступенів порівняння ми додаємо закінчення, багато складові мають інший спосіб, а також є слова винятки, які не утворються за правилами.Повтори з підручника та переглянь відео.
  2.  У підручнику  с.106-107,110,120,123, повторити вправи про ступені порівняння прикметників
  3. У друкованому зошиті  вправа 2 с.107, переглянь речення.
🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇


1 урок 27.04.2020, 
  1. У підручнику  вправа 1 с.160 послухати аудіозапис вправи, записати в словники.
  2. У підручнику вправа 2с.160-161 послухати аудіозапис вправи.
  3. У друкованому зошиті вправа 2 с.107 поставити прикметники, які в дужках у правильній формі, для повторення правила переглянь відео натисни тут.(здати фото)
  4. У друкованому зошиті вправа 1 с.108 поставити пропущені букви і все більше нічого не записувати.
2 урок 29.04.2020
  1.  У підручнику  с.161 табличка займенники, які відповідають на питання кого? ( I -me- мене,you-you- тебе, he -him-його, she -her-її, it -it його про предмет або не людину, we-us- нас,you-you- вас, they-them- їх) переписати в словники (здати фото).
  2.  Виконай завдання натисни тут liveworksheets Після виконання натиснути FINISH→ CHECK MY ANSWERS →зробити скріншот і здати).
  3. У друкованому зошиті  вправа 3 с.109, доповнити речення (здати фото).

🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

1 урок 22.04.2020, 
  1. У підручнику с.157 слова в рамочці (прийменники руху by,on)для кращого запам'ятовування натисніть тут.
  2. У підручнику вправа 1 с.156 для її виконання натисніть тут https://www.liveworksheets.com/cz249081hz.перейшовши за посиланням, прочитати речення і з'єднати картинку з реченням, поставивши відповідні цифри.Після виконання натиснути FINISH→ CHECK MY ANSWERS →зробити скріншот фото і здати). 
  3. У підручнику вправа 2 с.157  слухати, записати в словник, вивчити, аудіозапис вправи.
2 урок 24.04.2020,
  1.  У підручнику  вправа 7 с.159 послухати аудіозапис вправи, записати в словники слова (Here -тут,over- через + ті що в підручнику).
  2. У друкованому зошиті  вправа 1 с.107, написати за зразком.(У реченні Ann is going to travel by bus вживається структyра be going to - збиратися щось робити, be має форми am, is, are, але в даній структурі не перекладається )travell - подорожувати,отже це речення  перекладається -Енн збирається подорожувати автобусом. перегляньте відео (здати фото).

🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

17.04 був останній урок з теми, тому на основі всіх перевірених вправ та виставлених вам оцінок, на цьому тижні поставлю тематичну оцінку, яку кожному учню пришлю у особисті повідомлення у вайбері.



1 урок 13.04.2020, 
  1. У підручнику вправа1 с.143 слухати,записати в словник,вивчити,аудіозапис вправи.
  2. У підручнику вправа1 с.146 слухати,записати в словник,вивчити,аудіозапис вправи, переглянь відео тут. (здати фото слів із словника.)
  3. У підручнику вправа 2 с.143 послухати і вказати на потрібну споруду.аудіозапис вправи.
  4. У друкованому зошиті вправа 4 с.100 подивитися і написати  4 речення  вживаючи, (there is  - в однині, there are- в множині),наприклад (There is a cinema in the street.) (здати фото).
  5. У друкованому зошиті  вправа 1 с.101 прочитати речення  і відгадати назву будівлі, запиши.
2 урок 15.04.2020, 
  1.  У підручнику  вправа 3 с.144 завдання а- послухати, завдання b - записати в зошити (з'єднати правильно речення на основі тексту), (здати фото) аудіозапис вправи.
  2. У підручнику  вправа 2 с.146-147 послухати аудіозапис вправи.
  3. У друкованому зошиті  вправа 3 с.102, дати відповіді на питання, вживаючи (there is  - в однині, there are- в множині), (здати фото).

3 урок 17.04.2020.
  1. У підручнику вправа 1 с.149послухати аудіозапис вправи.
  2. У підручнику вправа 3 с.150, послухати аудіозапис вправи.
  3. У підручнику вправа 4 с.151, ще раз послухати аудіозапис вправи 3 с.150 або користуючись текстом  вправи 3.с 150, доповніть речення, запишіть в зошит.(здати фото).

🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣
1 урок 06.04.2020, 
  1. У підручнику вправа,2 с.137 слухати,читати.аудіозапис вправи.
  2. У друкованому зошиті вправа 3 с.98 розв'язати кросворд.
  3. У друкованому зошиті вправа 4 с.98  прочитати і написати (скласти  до 3,4,5,6 речення  питання і дати відповіді), вживаючи (there is  - в однині, there are- в множині)  (здати фото сторінки з вправами).
2 урок 08.04.2020, 
  1.  У підручнику  вправа 1 с.139 послухати, записати в словник, вивчити.(слова на тест на завершення теми.) аудіозапис,переглянь відео для кращого запам'ятовування слів.
  2. У підручнику  вправа 2 с.139 послухати аудіозапис вправи.
  3. У друкованому зошиті  вправа 1 с.99, знайти слова.(здати фото)
  4.  У друкованому зошиті  вправа 2 с.99, подивись і напиши.(здати фото)

3 урок 10.04.2020.
  1. У підручнику вправа 3 с.140, прочитати,повторити слова за допомогою відео, переглянь відео тут,  щоб не записувати в зошит натисни тут.(здати фото).
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

1 урок 30.03.2020, 
  1. У підручнику вправа1,2 с.134 слухати,читати, записати в словники нові слова і вивчити с.134-135(фото словників).(по завершенні цієї теми буде тест на перевірку вивчених слів)аудіозапис вправа 1 с.134  , аудіозапис вправа 2 с.134
  2. У підручнику вправа 3 с.136 виконати письмово в зошит (здати фото).

2 урок 01.04.2020, 
  1.  У друкованому зошиті  вправа 3 с.96, дати відповіді на питання, писати інформацію  про Вороновицю.(здати фото).
  2.  У друкованому зошиті  вправа 1 с.97, підписати картинки.(здати фото).
  3.  У друкованому зошиті  вправа 2 с.97, поставити букви правильно, щоб вийшло слово і скласти з цими словами речення або просто виписати з підручника речення, в якому є це слово.(здати фото).

3 урок 03.04.2020.
  1. У підручнику  с.134-135,137 повторити слова .Пройти тест.(здати фото пройденого тесту).