Дистанційне навчання 1-Б клас

Тема "Мій дім"

Уроки 13.05-29.05.2020
1.Робота з підручником.Розляньте фото сторінок підручника та послухайте аудіозаписи.







 аудіозапис 1,аудіозапис 2
Вправа1с.95 аудіозаписВправа 1,с.96 аудіозаписВправа 1, с.97 аудіозаписВправа 1с.98-102 прописуєте речення.3.Переглянути відео відео 1,відео 2,відео 3.4Повторити алфавіт натисни тут переглянь відео

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
1,2,3 уроки 04.05.2020-08.05.2020
    1.Робота з підручником.Розляньте фото сторінок підручника та послухайте аудіозаписи.
 аудіозапис


 
аудіозапис 
2. Робота в друкованому зошитіВправа 1, с.82 аудіозаписВправа 1 с.83(у цій вправі помилково написано послухай, там має бути написано подивись, аудіозаписа до неї не має).Вправа 1, 2 с.843.Переглянути відео відео 1,відео 2,відео 3.4Повторити алфавіт натисни тут переглянь відео 
🌼🌼🌼🌼🌼🌼       🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼                 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼                  🌼🌼

1 урок 27.04.2020
    1.Робота з підручником.Розляньте фото сторінок підручника та послухайте аудіозаписи.
 

аудіозапис bedroom,kitchen,bathroom,living room

аудіозапис  Where's my train? Де є мій потяг?

аудіозапис  вправа 2

аудіозапис on, under, bed,wardrobeаудіозапис вправа 12 Робота в друкованому зошитіВправа1,2 с.78-79Вправа 3 с.79 аудіозапис
2 урок 29.04.2020
2 Робота в друкованому зошитіВправа1, с.80 аудіозаписВправа 2 с.81🌼🌼🌼🌼🌼🌼       🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼                 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼                  🌼🌼🌼
Тема "Моя улюблена їжа"
  1. Під час цієї теми,ми маємо вивчити, нові слова, які я буду подавати,Вам на фото з шкільного підручника+аудіозапис. Школярі наші дуже полюбляють: кольорові картинки на яких зображені предмети, які ми вивчаємо, тому пропоную, побудувати роботу так, щоб під час звучання аудіозапису можна було  розглядати,ці картинки; ця тема пов'язана тісно з нашим життям, закріплювати нові слова можна різними варіантами(хоча це - лише мої думки).
  2. Окрім нових слів ми маємо ознайомитися з такими реченнями I LIKE...(мені подобаться...)  I DON'T LIKE...(мені  не подобаться...). Дивимось
  3. Робота з друкованим зошитом.
  4. Робота з прописом.
  5. Інтерактивні вправи, на закріплення матеріалу, під час роботи над якими, школярі зможуть, граючись- навчатись.
  6. У кого є змога відкривати диски,то за бажанням працюйте з дисками.
1 урок 22.04.2020
  Сьогодні останній урок з теми,тому перегляньте відео на повторення: натисніть тут .відео 1,відео 2,відео 3, відео 4.
Попрацюй тут


2 урок 24.04.2020 

Робота з учнівським  портфоліо  Використовуючи, фото і відео матеріали з попередніх уроків,на 1 аркуші  паперу написати 2  речення: 1)I LIKE... і намалювати, що любить дитина з овочів,фруктів,їжі та 2)  I DON'T LIKE..і намалювати, що  не любить дитина з овочів,фруктів,їжі.Малюночки потрібно підписати (наприклад саrrot ), (по два малюночки, до кожного речення,за бажанням можна менше або більше,будь ласка, хай діти малюють і пишуть самі).Далі робите фото і надсилаєте мені, у вайбер або на пошту(viktorijachobotar@gmail.com), я роздрукую і після завершення карантину поставлю у їхні портфоліо.Виконуєте до 03.05.2020 включно.
🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩
  13.04.2020-17.04.2020


    1.Робота з підручником.





аудіозапис




















аудіозапис Story time, з цим записом виконати вправу 1,2 с.73 в робочому зошиті.





2.Можна прописувати у прописах, літери, які ще не писали.


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
30.03.2020-10.04.2020


      1.Робота з підручником.


аудіозапис bananas

аудіозапис 







аудіозапис сarrots




                                                                                      
аудіозапис







                                                                                  
аудіозапис





2.Робота з друкованим зошитом.  
  1. вправа 1 с.68, 
  2. вправа 1 с.69 аудіозапис
  3. вправа 2 с.70,
  4. вправа 1 с.71 аудіозапис
  5. вправа 1 с.72,
  6. вправа 1,2 с.73,
  7. вправа 1,2 с.74,
  8. вправа 1 с.75,
  9. вправа 1 с.76.
3. Робота з друкованим зошитом. відео АЛФАВІТ вправа 2 с.90-94

4.Інтерактивні вправи.Вставте літери.(перейшовши на сайт, за бажанням оберайте різні варіанти і працюйте).